Friday, March 30, 2012

hari 5

اسسالاموالايكوم 
يا ناما سيا نظيره بنتي عمر 

masa duk ubah ubah layout blog ni terpandang la pulak huruf ain, kat tepi font style tu. so ce klik kat situ.. bile tuliss. wooo keluaq bahasa jawi.. baguih gak no.. 

hari ni hari 5 bak kata org sarawak, hari 5 tu hari jumaat la..minggu ni jugak la minggu 6, nak masuk minggu 7 dah. minggu yang banyak keja, banyak xsiment. terbaik sungguh jadi students degree,lec plak  bagi xsiment sapei x kesian kat kita. tok leh nak kata pa, I love BSBI.. yeahh!! minggu 8, cuti mid sem. hahaha... cuti bukan sekadar cuti, cuti untuk test 2, untuk chemistry, bioproducts, economis ngn bio yang memakan hati dan perasaaan, minggu ni down gila, ngn test 1 yang macm final exam, soalan mak aii... nak teriak kalau jawab ni. aku?.. tengok soalan, tengok lecturer, tengok lectr tengok soalan.. sampai tembuss.!!. biaq p. lepas result keluar, aku tengok... wo haa... rasa macm nak sepak terajang semua... giler nak mampuihh.. semua tengah urat.. mana nya nak target dean list sem ni.. hadoooiii haii.. pengajaran kat sini jangan ambik mudah ngn degree, kalau jenis malas nak  study jangan sambung.. yang aku ni bukan la malas sangat pun, tapi stail study running man first kan... ( jangn habaq mak aku owwh) .. pastu mak aku pun cam tau tau ja, duk tanya test aku cam mana, ouh serabut.. tapi aku pandai jer.. ok jer, biasa la mak...aheh!

p/s 
lets prepare for second test.
stop watching running man at test week. 
study hard specially for chemistry.. ok 
fighting!!  

No comments: