Thursday, May 31, 2012

study week volume 2

macm mana nak study ??? (Hai baru sekarang nak tanya,,?? kamu tu study dah masuk 4 tahun tau dak.. nak tanya lagii... )


HaHaHa... bagi aku study yang paling syok antara waktu subuh, sebelum subuh and sesudah subuh... time tu, memang sunyi ..nak nak pulak ada orang buatkan kopi yer.. dulu time spm , mak ada jugak wat kan kopi, tapi kalau kat sini, takkan nak suh rumet aku wat kopi kowtt... Tak Gamak langsung... 
sebut pasai kopi, aku bukanya suka sangat kopi ni, tapi nak kata x minum kopi. MINUM weeiii... kopi tu nikmat .. haha... cikgu aku pun kata, minum kpi ni boleh realese tension... dia kata cam tu la pasai dia tu HANTU kopi... ngagaga..


lagi satu perkara, kalau time study ni elok la, kita study time x lapaq n tak kenyang sangat.. kalau lapaq, of coz x lei concentrate... n kalau kenyang SAHIH mengantokk... bagi aku HAHAHA... time study, mengunyah adalah satu kePERLUan.. so sbb tu la, kena ada ngap ngap; ( semua benda yang boleh di Ngap)..






         ok dats all for today.. n dibawah ni ada biodata si Ha~Ha~Ha



Name: 하하 / HaHa / Hororo
Real name: 하동훈 / Ha Dong Hoon
Profession: Actor and singer
Birthdate: 1979-Aug-20
Star sign: Leo
TV Series
Nonstop 3 (2003)
Movies
Sexy Teacher (2006)
Holy Daddy (2006)
My Boss, My Teacher (2005)
Love in Magic (2004)

No comments: